CRM برای مراکز تماس

Facebooktwitterredditpinterest

امروزه به دلیل وجود ترافیک های سنگین، عدم فضای کافی و مناسب برای پارک خودرو، عدم آگاهی از مسیرهای مختلف، و … افراد زیادی تمایل به استفاده از سامانه تاکسی بیسیم دارند. به همین دلیل سرمایه گذاری و استفاده از حیطه فناوری اطلاعات در این بخش خدماتی جهت یکپارچه سازی و ایمن سازی این سیستم حمل و نقل برای نگهداری آدرس های مشترکین، اعمال نرخ کرایه استاندارد، مدیریت صحیح رانندگان و کارمندان و… این بخش از صنعت حمل و نقل را قابل اطمینان تر و محبوب تر می کند. نرم افزارهای CRM گزینه بسیار مناسبی برای ادغام سامانه تاکسی بیسیم و فناوری اطلاعات می باشند.

نرم افزار CRM فرصت بزرگی برای مراکز تاکسی بیسیم فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی از طریق تلفن همراه، به مشتری و اطلاعات وی دسترسی داشته باشند. مشتری تنها باید مبدأ و مقصد خود را وارد کند. اطلاعات مربوط به راننده، مبلغ کرایه و … برای وی مشخص می شود. بر خلاف سرویس های قدیمی، سرویس دهندگانی که از نرم افزار CRM استفاده می کنند به محض دریافت تقاضا، مراحل کار را به سرعت انجام داده و خدمات کامل و مطمئنی را به مشتریان ارائه می دهند.

برای صنعتی مانند حمل و نقل که تنها برای رضایت مشتری فعالیت می کنند، نگهداری ارتباط سالم با مشتریان جهت پیشروی از رقبا، یک وظیفه بسیار ضروری می باشد. این هدف تنها با ارائه خدمات بهتر به دست نمی آید، بلکه توجه به مشتریان، شکایات آنها، بازخورد و انتظارات مشتریان از خدمات شما نیز بسیار مهم می باشند. نرم افزار CRM نه تنها به شما کمک می کند که ارتباط قوی با مشتریان داشته باشید بلکه خدمات و سرویس دهی شما را ارتقاء می دهد.

یک نرم افزار CRM، با ویژگی های جامع و سازگار خود و تحلیل و یکپارچه سازی با سایر سیستم های شخص ثالث، ایجاد ارتباط سالم سازمان-مشتری را آسان تر کرده است.

مدیریت و ذخیره جزئیات:

از طریق نرم افزار CRM جزئیات مهم در مورد تعداد سرویس های موجود، فروشندگان، رانندگان به همراه اسناد قراردادها و کمیسیون ها را در یک پایگاه مرکزی ذخیره کنید. با مدیریت و پیگیری موجودی، پیگیری تمام سرویس ها آسانتر می شود؛ در نتیجه می توانید برای هر یک از مراحل خود گردش کار ها و فرم های مشخصی طراحی و استفاده نمایید. مانند سایر سازمان ها، شما نیز می توانید با برنامه ریزی و پیشنهادهای مناسبتی برای ساعات پر تردد و اوج کار خود تدابیر مناسبی داشته باشید. همچنین می توانید جزئیات مشتریان روتین خود را ذخیره کرده و از طریق مدیریت برنامه وفاداری به آنها پیشنهادات ویژه ای ارائه دهید. توجه داشته باشید که تمام این کارها با نرم افزار CRM به راحتی انجام می شود.

بازخورد مشتری:

یک تماس برای بازخورد می تواند تنها برای حمایت از خدمات شما انجام شود. نرم افزار CRM می تواند به شما کمک کند تا این بازخوردها که برای تحلیل و اصلاح نواقص خدمات شما بسیار مفید هستند، را ثبت و نگهداری کنید. بیشتر اوقات، بازخورد به سازمان کمک می کند تا خدمات جدیدی ارائه و مشتری محوری را افزایش دهد. تمام داده ها، مثبت یا منفی، به ثبت شدن برای تحلیل سالیانه نیاز دارند تا  ساده تر و منسجم تر دسته بندی و استفاده شوند.

حضور در رسانه های اجتماعی:

مردم دوست دارند مواردی را دنبال کنند که در رسانه اجتماعی می پسندند، حضور در رسانه اجتماعی می تواند به شما درباره خدماتی مانند ویژگی ها، پیشنهادات، به روز رسانی ها و … اطلاعات بیشتری دهد و به روند بازاریابی کمک کند. با کمک نرم افزار های CRM اجتماعی ، می توانید بفهمید مشتریان چگونه درباره برند شما صحبت می کنند و نظرات آنها را برای تحلیل های آتی یا به عنوان اهداف تجاری ثبت کنید.

تحلیل:

تحلیل تمام فرایند ها در یک B2C به اندازه خود فرایند ها مهم می باشد. مناطقی که درآمد بهتر دارند یا مناطقی که به نظارت بیشتری احتیاج دارند، را شناسایی کنید. پیدا کردن داده های تکراری و بررسی ریزش داده ها می توانند پیش بینی و پایپ لاین فروش معتبری را برای شرکت فراهم کنند.

با یکپارچه سازی نرم افزار CRM، پورتال سازمان شما می تواند کنترل بیشتری بر روی فرایندها داشته باشد و پیش بینی فروش بهتری ارائه دهد. نرم افزار CRM به سرمایه گذاران وکاربران شما این امکان را می دهد تا خدمات بهتری به مشتری ارائه دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیاده سازی نرم افزار CRM در کسب و کار خود با ما تماس بگیرید.

Facebooktwitterpinterestrss